EVALUATION OF PASSENGER SATISFACTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES
https://doi.org/10.30932/1992-3252-2017-15-3-15
Abstract
About the Authors
O. N. PokusaevRussian Federation
M. L. Ovsyannikov
Russian Federation
A. G. Shaklein
Russian Federation
References
1. M24.RU - Максим Ликсутов: «За многие инициативы я несу личную ответственность» // Сетевое издание М24 - Москва 24.[Электронный ресурс]: http://www.m24.ru/articles/105014.Доступ 30.11.2016.
2. СТО РЖД 1.04.001-2007.
3. European standard EN13816:2002 E.[Электронный ресурс]: https://ec.europa.eu/eip/ageing/standards/ city/transportation/en-138162002_en.Доступ 30.11.2016.
4. Третий не лишний.Пересадочный контур построят в 2015 году // Комплекс градостроительной политики и строительства города Москвы.[Электронный ресурс]: http://old.stroi.mos.ru/articles/tretii-ne-lishnii-peresadochnyi-kontur-postroyat-v-2015-godu.Доступ 02.12.2016.
5. Barabino B., Deiana E., Tilocca P.«Measuring service quality in urban bus transport: a modified SERVQUAL approach», International Journal of Quality and Service Sciences, 2012, Vol.4, Iss.3, pp.238-252.
Review
For citations:
Pokusaev O.N., Ovsyannikov M.L., Shaklein A.G. EVALUATION OF PASSENGER SATISFACTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES. World of Transport and Transportation. 2017;15(3):160-173. https://doi.org/10.30932/1992-3252-2017-15-3-15