Preview

World of Transport and Transportation

Advanced search

AUTOMATED POSTS TO OBSERVE DEFORMATION OF EMBANKMENTS

Abstract

The author defines deformability of railway high embankments under continuous service, describes the existing modes used to control their conditions, proposes to use permanent automated posts to survey the regimes of deformation of embankment slope with the help of subsurface ground bench marks on the basis of PIN inclinometers.

About the Author

A. N. Savin
Moscow State University of Railway Engineering (MIIT)
Russian Federation
Ph.D. (Tech), senior researcher of track testing laboratory of the department of track and track facilities


References

1. Методика диагностики состояния высоких насыпей с прогнозом возможности деформаций/ОАО «РЖД», МИИТ.– М., 2007.

2. Технологический регламент диагностики и режимных наблюдений объектов земляного полотн для постоянной эксплуатации/ОАО «РЖД», МИИТ.– М., 2007.

3. Алипов С.П., Малинин И.Ю., Мурашев Ю.А., Савин А.Н. Разработка и применение современных автоматизированных систем измерений при режимных наблюдениях за состоянием объектов земляного полотна железнодорожного пути//Труды девятой научно- технической конференции «Современные проблемы проектирования, строительства и эксплуатации железнодорожного пути».– М.: МИИТ, 2012.


Review

For citations:


Savin A.N. AUTOMATED POSTS TO OBSERVE DEFORMATION OF EMBANKMENTS. World of Transport and Transportation. 2012;(6):160-163. (In Russ.)

Views: 155


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1992-3252 (Print)